Bedrijven gaan steeds sneller online – het is handig, winstgevend en minder energie-intensief. Elke internetmarketeer die trends volgt, zal het erover eens zijn dat, terwijl digitale technologieën de wereld om ons heen veranderen, ze ook de aanpak veranderen om zaken op internet te promoten. Er is een gezegde “de duivel zit in de kleine dingen”, en hetzelfde kan gezegd worden over internetmarketing. In zaken is het onmogelijk om te slagen als u niet op de kleine dingen let. Het is erg belangrijk voor marketeers om trends in de markt van goederen en diensten te volgen, de kleinste veranderingen in de internetruimte op te vangen, te begrijpen en te begrijpen welke tools domineren en welke hun relevantie verliezen, om in het algemeen op uitdagingen te reageren om in trend te zijn. Om de resultaten van het afgelopen jaar samen te vatten, wil ik me concentreren op de trends die relevant zullen zijn – wat onwankelbaar blijft en wat moet worden verlaten. We delen onze observaties met u en geven een selectie van de belangrijkste en meest relevante trends in internetmarketing dit jaar. Mobiele marketing Het aanpassen van uw webresource voor verschillende soorten gadgets is het eerste dat u volgend jaar moet doen. Waarom is dit zo belangrijk? Omdat het belangrijk is voor uw klanten – ongeveer 50% gebruikt mobiele telefoons om e-mail te bekijken, video’s te bekijken, informatie te zoeken of goederen te kopen, en deze aantallen groeien exponentieel. Pas uw website aan voor de mobiele versie, maak een mobiele applicatie, reageer snel op de eisen van de moderne samenleving – dit is uw zaak en alleen u kunt beslissen hoe succesvol deze zal zijn. Deskundige mening – inhoud van hoge kwaliteit Er is zoveel informatie op internet dat het soms moeilijk is voor een gewone gebruiker om de interessegebieden te begrijpen. Je moet een hoop informatie doorbladeren om de deeltjes die je nodig hebt samen te voegen. Op basis van deze trieste statistieken, advies – word een expert in uw vakgebied, onderzoek het onderwerp dat u behandelt zo diep mogelijk – dan hoeft de koper geen tijd te besteden aan het zoeken naar de nodige informatie en als resultaat – hij is u dankbaar, hij blijft bij u, adviseert u aan vrienden. U kunt de mening van experts overbrengen via blogartikelen, infographics, videocontent, whitepapers, webinars, seminars en conferenties. Het belangrijkste is dat de tools die u gebruikt up-to-date zijn en gebruikersvragen beantwoorden. Videomarketing Het tempo van het moderne leven is zodanig dat het voor veel gebruikers veel gemakkelijker is om informatie via video-inhoud waar te nemen. Bovendien zijn de mogelijkheden die 20 en zelfs 10 jaar geleden waren niet vergelijkbaar met vandaag – iedereen met een mobiele telefoon kan min of meer hoogwaardige video-opnamen maken en er zijn meer dan genoeg gratis sites voor de plaatsing ervan. Ciscovoorspelteentoenamevanhetvideocontentverkeervanconsumententot 90% tegen 2021 vanhettotaleaantalverzoeken. Het Britse onderzoeksproject OMD verklaart deze cijfers door de concentratie van de aandacht op één ding te verminderen: het is handig voor gebruikers om video’s te bekijken terwijl ze andere taken uitvoeren – tijdens het transport, thuis, op het werk. E-mailnieuwsbrief – we gebruiken al het potentieel Mailinglijsten zijn een van de meest bewezen vormen van communicatie tussen een klant en een verkoper. Voor sommigen lijkt het misschien verouderd of ineffectief, maar dit is slechts op het eerste gezicht. Een recente studie van Litmus toonde aan dat het rendement op e-mailmarketing vrij hoog is – voor elke $ 1 die wordt uitgegeven, is er een rendement op de investering van $ 40. Gebruik segmentatie voor een betere respons van klanten: de distributie van producten op geslacht, leeftijd, interesses en personalisatie. Avianash Koshik, een wereldberoemde webanalist, bevestigt de efficiëntie en relevantie van e-maildiensten met de quote “conversiepercentages van mailinglijsten zijn 40 (!) Keer hoger dan die van Facebook en Twitter”. Analytics Als het uw doel is om de conversieratio’s te verhogen, gebruik dan alle webanalysetools, voer A / B-tests uit – soms verhoogt een simpele verandering in de kleur van de call-to-action-knop de respons aanzienlijk. En je kunt dit fenomeen op geen enkele manier verklaren, alleen testen – kleur, ontwerp, inhoud. A / B-testen besparen u niet alleen tijd, maar ook geld. Of het nu in de trend is En de nieuwste trend – wees in de trend! Elke dag, uur, minuut verschijnen er honderden nieuwe bedrijven die offline zijn gegaan op internet. De concurrentie neemt toe en methoden die gisteren werkten, werken vandaag misschien niet. Om snel te reageren op uitdagingen – gebruik alle mogelijkheden van internetmarketing om uw bedrijf te promoten, want op de hoogte zijn van het laatste nieuws en trends is een must. Overzicht Vandaag hebben we ons geconcentreerd op de meest relevante trends die zich ontwikkelen, hun publiek winnen en voorspelbaar effectief zijn in 2021. Het is de moeite waard om te verduidelijken dat verschillende boeiende interactieve producten, sociale netwerken, als advertentieplatforms, ook hun relevantie niet zullen verliezen, maar u moet er voorzichtig mee zijn – u moet ze niet oververzadigen met advertenties, anders zullen gebruikers er gewoon weggaan of niet meer op reageren. Al met al is de belangrijkste boodschap van internetmarketing in 2021: laten we niet ontspannen!
Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden. E-mail: info@webdevelopmentapp.com BE: +32 499 41 46 24
|
https://webdevelopmentapp.com/nl/online-marketing.html |